Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μάνος Χατζιδάκις "απόκοσμος"


ΑΠΟΚΟΣΜΟΣ
UNCANNY
από "Τα τραγούδια της αμαρτίας"
Ποίηση: Ντίνος Χριστιανόπουλος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία: Ανδρέας Καρακότας
Πιάνο: Ντόρα Μπακοπούλου
Τα φωτογραφικά πορτρέτα είναι του Μιχάλη Ηλιού και προέρχονται από το βιβλίο του "Άγιοι της πλατείας Ομονοίας στο παράθυρό μου", εκδόσεις Futura
ΑΠΟΚΟΣΜΟΣ
Κάνε το σώμα μου φωλιά
Για κάθε σου μεράκι
Για να κουρνιάζουν μέσα μου
Τα όνειρά σου
Υπάρχει τόση αφθονία λουλουδιών
Γιατί λοιπόν παραπονιούνται οι μέλισσες;
Είσαι υπόκοσμος
Είμαι απόκοσμος
Καινούριο χιόνι πέφτει
Επάνω στο παλιό
Κι άλλες νιφάδες βιάζονται να γίνουν λάσπη
Όσο σε λατρεύω τόσο διαφθείρεσαι
Κάτι ξέραν οι αρχαίοι
Που λάτρευαν αγάλματα
Είσαι υπόκοσμος
Είμαι απόκοσμος
Απόψε η νύχτα στόλισε το πάρκο
Με τα πιο διαλεχτά καθάρματά της
Θανάση γιατί έκοψες το άλφα από μπροστά
Για ένα γράμμα χάνεις την Αθανασία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου